Skip to toolbar
  • aklios posted an update 3 weeks, 4 days ago

    too lazy to dress correctly

    withdrawals literally fuckin me up

    • Are you okay? Every day will get easier, remember that ❤️

      • Hey thank you so much for the questioning and reminder 🙂
        Today’s better. I hope your today is good too!!!! And that you’re okay too

  • aklios posted an update 3 weeks, 4 days ago

    im kinda pissed off having it 2 DAYS later

  • aklios posted an update 3 weeks, 4 days ago

    having withdrawals two days later

    I’m sufferin’, man.

  • aklios posted an update 3 weeks, 5 days ago

    holy fucking shit fuck withdrawals holy fuck fuck fuck vomiting holy shit

  • aklios posted an update 1 month, 1 week ago

    My arms feel calloused but they still break down
    numb in wanting

    my body feels like a ghost. I can’t describe it any more.

  • aklios posted an update 1 month, 2 weeks ago

    I’m grasping at thin lines of pretty fabric. We get what we want in the end.
    : )

  • aklios posted an update 1 month, 3 weeks ago

    it sinks through the fabric of your clothes and you’re grasping at it to get out

  • aklios posted an update 1 month, 3 weeks ago

    lost appetite

  • aklios posted an update 2 months ago

    I’m getting bad again.
    I need it I need it I need it

  • aklios posted an update 2 months ago

    my heart’s beating so fast i need it
    these intrusive repetitive thoughts arent helping

  • aklios posted an update 2 months ago

    H baby where did you gooooooooo

  • aklios posted an update 2 months, 3 weeks ago

    bad tekno makes me want it more
    grrrr but nobodys gonna give anyyyyy whatever

    hate going back to it. whatever

    • Yeah I feel the same about music too. I feel certain genres I can’t really enjoy without substance use….

      • :'( the only way we can stop the urge is by stop listening to that type of music even if it comes unexpectedly. You have other artists/genres to listen to right?If not or if you needa vary out I have some recommendations

        • Oh yeah I listen to a wide variety of different genres. The list of major dislikes is actually smaller.

          • time to listen to that Tequila country song ahahha. country’s a weird way to get stuff out of your mind yawls

            • Well I’m not a huge fan of strict pure country but I have like some songs that are country song influenced but probably more rock.

  • aklios posted an update 3 months ago

    Jealousy’s one ugly mofo

    no wonder I need H back again

  • aklios posted an update 3 months ago

    H’s gonna mess up my drive
    me no wanty that

    you can interpret what I mean by drive in any way you like.

  • aklios posted an update 3 months ago

    ughhhhhhhhhh tfw yu hav the availability to get Narcan/narloxene for free but someone you care abt/they care about you says to not even go near it bc they don’t want you to do H even if you do have a back-up
    Uuuuuuuuggggghhhhhhhhhhh

  • aklios posted an update 3 months ago

    ….with impulses for things i’ll, at least in this world, truthfully never do

  • aklios posted an update 3 months ago

    sux im just a kid with irrational impulses

  • aklios posted an update 3 months ago

    shoot it n fux w the staars🎆

  • aklios posted an update 3 months, 1 week ago

    it’s nice to know when someone cares
    until you get slightly angry at them because you’re not getting what you really want
    it’s bad for you but you still really want it (thanks, H, and the apathy and weird anger that would come with you)

    It’s for the better. Do better.

  • aklios posted an update 3 months, 1 week ago

    drug abuse hurts you and those around you
    gotta remember that

  • Load More

aklios

Profile picture of aklios

@aklios

active 1 day, 2 hours ago