Talk about the good ans bad, or ask questions about this topic, post facts and myths. This group is for harm reduction and experiences and education.

  • maponos posted an update in the group Group logo of LSD GeneralLSD General 4 months, 3 weeks ago

    Both good and bad, but the splendid worlds of the inner planes; Its effects, I found, were similar to those of psilocybin mushrooms; with maybe a touch more of visuals…the darkly-slpendid abodes!

    • I definitely note similarities as well, but for me personally- mushrooms were always a heavier and more intense experience.

      • Mushrooms used to be so over whelming but I noticed how much smoother they are. My dad passed away I told myself I’ll prob never be abke to trip again. But they have been so amazing. I’ve only had 2 bad trips this year. Anyways I did shrooms at imagine festival. I fell asleep and slept 5 hours. It was the last day of the festival. I was so mad I…[Read more]

        • I’m sorry to hear about the passing of your father, but am glad that you’re making it through. And how funny that you just fell asleep for your trip. What crazy dreams you must have had!

          • He’s in a way way better place. He was super sick. It hasn’t been easy getting thru it sober. I’ve had some bad calls. But quit the stupid shit got back to doing what I love. Music. Life is a roller coaster. It was definitely a wild time at Imagine. Especially during my sleep time. Haha in a lawn chair. I had some crazy dreams.

            • I fell asleep while on lsd once…i slept about 5 minutes and it felt like an eternity, extremely weird dreams!

            • Damn, yeah I actually fell asleep on acid once too. It was definitely super weird

  • maponos posted an update in the group Group logo of LSD GeneralLSD General 4 months, 3 weeks ago

    Ah LSD, the glorious compound found by Dr. Hoffman…brings back memories

  • Boogy Woogy posted an update in the group Group logo of LSD GeneralLSD General 4 months, 3 weeks ago

    Hello all. I would just like to share with you my interest and enthusiasm for LSD research and application in controlled settings. This is also testing out how many responses a post in this group may receive in comparison to a thread in the forum or a room in chat. If anyone has agrees or disagrees, please share!

  • maponos posted an update in the group Group logo of LSD GeneralLSD General 7 months ago

    Timothy Leary s guide to psychedelic experience is a must. The drug needs to be taken with a lot of respect and in a very controlled environment.

  • BeanzyF posted an update in the group Group logo of LSD GeneralLSD General 8 months, 2 weeks ago

    Going to haunted places on a few tabs? Anyone ever done this? I have but we didn’t enter me and my friends bitched out. More them I was gonna jump the gate to cemetery

    • Dude I so wouldn’t lol. Then again I only went to one haunted house and it was ranked the fourth scariest in the world. Dark Hour in Plano. Fuck that shit lol.

      • Yeah! I so wanna try this but I’ve had bad trips I can’t imagine a bad trip in a haunted place.

  • BeanzyF posted an update in the group Group logo of LSD GeneralLSD General 9 months ago

    Micro doses or full on mind blowing doses? I think micro doses are way better.

    • Micro is definitely more safe

      • I agree, more controllable. I hate the OMG I’m tripping balls. I can’t think or even concentrate on creativity or anything productive while under the influence

  • Tone posted an update in the group Group logo of LSD GeneralLSD General 9 months, 1 week ago

    Personally, LSD has been an amazing tool for bettering myself. Through the good and the bad, it has helped me gain new incite regarding my life, digging further within myself in ways I never thought possible before. LSD, like all things, must be approached with caution and understanding in order to reduce any possible harm from ingesting it, but…[Read more]

    • Psychedelics benefited me as well, I just can’t say that on “You”Tube lol

    • One Ayahuasca experience caused using to not be the same a week before I got sober. I would get high and just question what I was doing until I sobered up. It made using annoying.

    • Lsd is a beautiful invention seriously grateful that Albert Hoffman made it and also super happy that I got into it by random choice. I wish I hadn’t used it how I was in the past because now I use to cope with the thought of death and my dad’s passing.

  • BeanzyF posted an update in the group Group logo of LSD GeneralLSD General 9 months, 2 weeks ago

    Hi, I haven’t been on in a while but I just wanna know if any of y’all have ever experienced a break through type trip on LSD? A trip that’s so intense you feel like you took a dose of dmt.